Bestellingen

Heb je vragen over je bestelling? Of wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Op deze pagina vind je alle informatie over bestellingen. Wij helpen je graag verder!


Ik heb een bestelling geplaatst

Bedankt voor je bestelling en het vertrouwen in Handyfloor. Zodra je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een ontvangstbevestiging via het door jou opgegeven email-adres.

In deze mail vindt je de informatie, zoals je bestelnummer, de bestelde producten met de bestelde hoeveelheid en daarbij de (eventuele) betaling die onlangs is voldaan.

Heb je vragen over je bestelling, dan helpen wij je graag verder. Bekijk hier onder de veelgestelde vragen om te kijken of jouw vraag er tussen zit. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze showroom

▹ Ik wil (bij)bestellen

Je kunt op meerdere manieren bestellen bij Handyfloor. Dit kun je doen in onze webshop, telefonisch of in onze showroom, gezamenlijk met één van onze adviseurs. Zij zullen jouw order plaatsen in het systeem.
Let op: De order wordt pas definitief wanneer je hebt (aan)betaald. Dit kan direct in de showroom, of via de betaalinformatie die achteraf gestuurd zal worden via de mail.

Als je al een bestelling gedaan hebt en je wilt bijbestellen, dan kan dat. Doe dit wel op tijd, anders moet mogelijk de lever- of afhaaldatum aangepast worden.

▹ Waar kan ik mijn orderbevestiging vinden?

Zodra de bestelling aangemaakt is, ontvang je een bestelbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Let op: Deze mail kan in je spambox terecht zijn gekomen. Controleer dat altijd eerst.

In jouw bestelbevestiging vindt je jouw bestelnummer, bestelde producten en bestelde hoeveelheid.

Als de bestelde producten of hoeveelheid niet kloppen, neem dan contact met ons op.

▹ Ik wil mijn afleveradres wijzigen

Indien je het afleveradres wilt wijzigen, doe dit dan op tijd, zo kunnen we voorkomen dat de bestelling op verschillende afleverdata geleverd moet worden.

Je kunt het afleveradres eenvoudig wijzigen door contact op te nemen met de showroom waar je jouw bestelling hebt geplaatst.


Ik wil mijn bestelling wijzigen

Het kan natuurlijk zijn dat je toch liever een andere kleur wilt, of een ander patroon. Dit is geen enkel probleem. Onze adviseur zal je hier graag bij helpen. Er zitten geen extra kosten verbonden aan het wijzigen van je bestelling. Je kunt onderstaand formulier invullen met alle details om je wijziging door te geven, maar je kunt ook telefonisch contact opnemen met de showroom waarbij je je bestelling hebt geplaatst voor een snellere afhandeling.

▹ Contactformulier wijzigen

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Je bericht is verzonden!

▹ Contact Showroom Eindhoven

E. eindhoven@handyfloor.nl
T. 040-2092388

 


Ik wil mijn bestelling annuleren

Het is mogelijk dat je een bestelling plaatst en dat je voor de levering besluit dat je bij nader inzien de bestelling wilt annuleren. Je kunt je annulering schriftelijk kenbaar maken, via e-mail waarin je jouw naam en bestelnummer. Je kunt hier het onderstaande contactformulier voor gebruiken.

▹ Contactformulier annuleren

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Je bericht is verzonden!

▹ Zijn er kosten verbonden bij het annuleren?

Ja, als je de overeenkomst annuleert bent je Handyfloor een schadevergoeding verschuldigd van 30% om de verwerkingskosten te compenseren.

▹ Kan ik de vloer ook ruilen voor een andere?

Mocht je je bestelde vloer liever willen ruilen, dan is dit ook mogelijk. Neem telefonisch contact op met de showroom waarbij je je bestelling hebt geplaatst voor de snelste afhandeling.