Veelgestelde Vragen

Bestellingen

▹ Kan ik bijbestellen?

Als je al een bestelling gedaan hebt en je wilt bijbestellen, dan kan dat. Doe dit wel op tijd, anders moet mogelijk de lever- of afhaaldatum aangepast worden. Neem contact op met de showroom waar je je bestelling geplaatst hebt, dan helpen wij je graag verder met je bestelling.

▹ Waar kan ik mijn orderbevestiging vinden?

Zodra de bestelling aangemaakt is, ontvang je een bestelbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Let op: Deze mail kan in je spambox terecht zijn gekomen. Controleer dat altijd eerst.

In jouw bestelbevestiging vindt je jouw bestelnummer, bestelde producten en bestelde hoeveelheid.

Als de bestelde producten of hoeveelheid niet kloppen, neem dan contact met ons op.

▹ Ik wil mijn afleveradres wijzigen

Indien je het afleveradres wilt wijzigen, doe dit dan op tijd, zo kunnen we voorkomen dat de bestelling op verschillende afleverdata geleverd moet worden.

Je kunt het afleveradres eenvoudig wijzigen door contact op te nemen met de showroom waar je jouw bestelling hebt geplaatst.

▹ Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dit?

Het is mogelijk dat je een bestelling plaatst en dat je voor de levering besluit dat je bij nader inzien de bestelling wilt annuleren. Je kunt je annulering schriftelijk kenbaar maken, via e-mail waarin je jouw naam en bestelnummer of vul het service formulier onderaan deze pagina in voor een snellere afhandeling.

Als je de overeenkomst annuleert ben je Handyfloor een schadevergoeding verschuldigd van 30% om de verwerkingskosten te compenseren.

▹ Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dit?

Het kan natuurlijk zijn dat je toch liever een andere kleur wilt, of een ander patroon. Onze adviseur zal je hier graag bij helpen, of vul het serviceformulier onderaan deze pagina in.  


Afhalen & Bezorgen

▹ Waar bezorgen jullie?

Onze vloeren worden bezorgd door Nederland en België. Mocht je jouw bestelling buiten deze landen willen laten bezorgen dan is dit mogelijk, maar dien je contact op te nemen met ons.

Woon je midden in de stad of op de waddeneilanden, dan kan het zijn dat de vrachtwagen niet tot bij jouw woning kan komen. Neem in dit geval contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

▹ Wat zijn de bezorgkosten?

Onze verzamel- en vrachtkosten bedragen €59,99 voor leveringen binnen Nederland en €69,99 naar België. Uitgezonderd de waddeneilanden.

Voor de tarieven voor de waddeneilanden kan je contact met ons opnemen. Voor overige landen fluctueren de kosten. Neem ook hiervoor contact met ons op.

▹ Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?

Je kunt jouw bestelling gratis afhalen in onze showrooms in Eindhoven, Rotterdam en Utrecht.


Retourneren

▹ Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Wil je graag (een deel van) je bestelling retourneren? Dat is geen probleem! Bij Handyfloor kan je alle producten binnen 30 dagen ruilen of retourneren. Dus heb je je vergist, ben je niet tevreden of heb je een pakket vloeren teveel? Dan kan je deze ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is, een volle verpakking betreft en in de oorspronkelijke verpakking zit verpakt.

TIP: Bewaar altijd 2 pakken voor de zekerheid.

▹ Waar kan ik mijn retouren heen sturen?

Je kan jouw retour zelf kosteloos retourneren in onze showrooms in Eindhoven, Rotterdam en Utrecht.

▹ Kunnen jullie de retouren ook ophalen

Ja, dit is zeker mogelijk, maar hier zitten wel extra kosten aan verbonden om de transportkosten te compenseren. De kosten voor het laten ophalen van jouw retour zijn voor jou. De kosten voor ruilen of retourneren als je het op wilt laten halen bedragen € 59,99.

Mocht er vanuit Handyfloor iets niet in orde zijn, dan is dit uiteraard kosteloos. In beide gevallen proberen wij je altijd zo snel mogelijk te helpen.


Betalingen

▹ Kan ik in de showroom met credit card betalen?

Nee, dit is niet mogelijk. In de showrooms kan enkel met PIN, internetbankieren of contant worden betaald.

▹ Kan ik contant betalen in de showroom?

Ja, dit is mogelijk. Betalingen kunnen zowel contant als met pin of per overboekingen voldaan worden.


Serviceformulieren

▹ Serviceformulier wijzigen

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Je bericht is verzonden!

▹ Serviceformulier annuleren

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Je bericht is verzonden!